ENGHU

Gyönyörű Arculatokat Tervezünk

Nagyon jó vagy abban, amit csinálsz, de nem látszik az arculatodon?
Segítünk, hogy végre büszke lehess a cégedre.

 

Mi nem finomkodó félmegoldást kínálunk, hanem kiszakítjuk a márkádat az arctalan tömegből. Először megismerünk téged, és megértjük a céljaidat. Majd tudatos koncepcióra építve tervezzük meg az arculatodat.

 

Így nem csak egy szép külsőt kapsz, hanem a márkád sztoriját design formába öntve. Célunk, hogy a legfontosabb helyen létezz a piacon: a vásárlók fejében.

Discovery Session

Mi így hívjuk az első alkalmat, amikor beszélgetünk veled. Ilyenkor rengeteg kérdést teszünk fel, hogy megismerjünk téged és megértsük a céljaidat. Azt is megmutatjuk, hogyan dolgozunk mi. Így közösen találhatjuk ki, hogyan tudunk együttműködni, és mit tudunk hozzátenni ahhoz, hogy elérd a céljaidat.

 

Mire számíthatsz?


Először is körbevezetünk a stúdiónkban, hogy lásd, hol dolgozunk mi, kikből áll a grafikus szupercsapatunk, és hogyan nyomtatunk vagy gyártunk csodaszép anyagokat. Majd egy stratégiai beszélgetés keretében megismerkedünk a vállalkozásoddal. Feltesszük azokat a kérdéseket, amiket meg kell válaszolni, hogy a legtöbbet hozd ki a cégedből. Ha pedig nem tudod a választ rájuk, segítünk megtalálni.

 

Mire nem kell számítanod?


Díjakra és kötelezettségekre – a beszélgetés teljesen ingyenes.

Gyere el hozzánk, ismerjük meg egymást!
*
*
  
Tallózás (max 10 mb)
*

Elolvastam és elfogadom az adatvédelmi szabályzatot.

Küldés

PORTFÓLIÓNK

SZUNO

Az Igazgyöngy Alapítvány sajátmárkás termékét, a SZUNO-t a komplett  megújulásban segítettükÚjragondolt márkastratégia, arculat, webdesign, imidzs film forgatás, profi fotók és a bejelentő sajtótájékoztató megszervezése is a munkák része volt. A SZUNO új logója megőrizte a márka álomszerű, gyermekrajzokat idéző hangulatát egy letisztultabb, modern köntösben. A logóban szereplő madár azt a szabadságot szimbolizálja, amikor valakinek a tehetsége határozza meg a jövőjét és nem a körülményei. A madár hátán lévő léghajó pedig a SZUNO tevékenységére utal, hogy segítenek az embereknek elérni ezt a szabadságot.

Cheerful Buddha - CBD Coffee

Az Egyesült Királyság elsőszámú, CBD-t tartalmazó kávémárkája.

 

A Cheerful Buddha a Rain Forest Alliance (RFA) minősítéssel rendelkező különleges kolumbiai kávébabokat ötvözi 100% tisztaságú, természetes CBD olajjal. Ízvilágával a legfanatikusabb kávérajongókat is lenyűgözi, CBD tartalmával pedig napról napra segít a közérzetünk javításában. A tervezés során a kannabisz levelet ötvöztük a jól ismert lótuszvirág szimbólummal, így született meg a CBD motívum, ami az arculat alapját képezi. A hozzá megalkotott színvilággal, csomagolással és fotókkal is ezt a könnyed, vidám és kiegyensúlyozott hangulatot közvetítjük a vásárlók felé. 

Blue Owl Capital

Hedge Fund, London

 

A Blue Owl Capital egy Londonban működő hedge fund, amelynek a befektetési stratégiája a vállalati szférában bekövetkező eseményekre fókuszál: fúziókra, felvásárlásokra, vagy éppen csőd- és felszámolási eljárásokra. Sikerük titka abban rejlik, hogy olyan dolgokat látnak meg, amit mások nem, vagy csak túl későn. Eköré a gondolat köré építettük fel a teljes arculatukat: észrevenni a legapróbb változásokat is a pillanat töredéke alatt – akárcsak egy bagoly.

VR Park // Dino Safari

A VR Park Magyarország első, interaktív virtuális valóságra épülő szórakoztató központja.

Első virtuális élménye a Dino Safari, amely során az egész család visszautazhat az időben pár millió évet, hogy testközelből ismerkedjen meg a dinoszauruszokkal. A Dino Safari arculatának megalkotásánál azt a finom egyensúlyt kellett megtalálnunk, hogy elég rémisztő – és ezáltal figyelemfelkeltő – legyen, de ne túl ijesztő, hogy a gyerekes családok is nyugodtan látogathassák.

Vin.Vin City

A Vin.Vin City egy autentikus vietnámi étterem az Andrássy úton. A logójában olyan klasszikus Vietnámhoz kapcsolódó elemeket használtunk fel, mint a kúpos szalmakalap és az evőpálcika. A mosoly utal a névadó win-win szókapcsolatra, illetve az étterem hangulatát nagyban meghatározó tulajdonos, Simi (Nguyen Tien Sy) mindig kedves kisugárzására.  A családias, mosolygós hangulat visszaköszön az étterem számos pontján megtalálható dekorációs elemekben, a vietnámi kultúrához és ételekhez kapcsolódó piktogramon is. Az ikonok megjelennek a világító dobozokból készült installáción, az étel és itallapon, valamint a Vietnám gasztronómiai sokszínűségét bemutató, egész falat betöltő infografikán is.

A belső tér a New Age Interior munkáját dícséri. 

Loomiosa

A Loomiosa márka Mátó Dániel formatervező designer sok éve dédelgetett álma. Olyan prémium lámpatesteket tervez és gyárt, amelyek harmonikus egységet képeznek az organikus formák és a geometriai alakzatok között. A réz és ezüst hatású alumínium csövekből felépülő lámpaszerkezetek bármilyen belső térnek egyedi, elegáns atmoszférát kölcsönöznek. Az arculat központi eleme a logo, amely a réz és fekete színkombinációjával, a tipográfiájával és a kiegészítő grafikai elemével együttesen tökéletesen visszaadja a lámpák kivételes megjelenését.

I'M TEA

Az I’M TEA koncepció a teázás meghitt és személyes élménye köré épül. Ezt a különleges érzést hívtuk életre a designban is, lágy pasztell színekkel, egy leheletnyi arannyal és nőies, finom illusztrációkkal. Minden teakeverékhez saját stílust terveztünk, hogy könnyedén megtaláld a hangulatodnak legmegfelelőbb változatot. Az illusztrációk középpontjában a kézi rajz és a vektorgrafikus elemek izgalmas találkozása áll.

A teamárka végül nem jutott el a boltok a polcaira, de a megalkotásának minden lépését nagyon élveztük.

 

Sushiroll

A Sushiroll új fejezetet nyit Budapest street food világában: itt tekercsben kapod kézhez a sushit, amit így akár az utcán, séta közben is elfogyaszthatsz. Ehhez egy olyan közvetlen és barátságos arculatot terveztünk, ami mindenki számára izgalmassá teszi a sushi evésnek ezt az új és izgalmas formáját. A tipográfiában visszaköszön a japán kultúra, a logóban látható zárójelek pedig arra emlékeztetnek, hogy szinte bármit belecsavarhatsz sushirollodba.

Stoneconcept

Luxury Stones

 

A Stoneconcept a természetes kövek piacvezető hazai forgalmazója. Munkáikkal lépten-nyomon találkozhatsz: az Erzsébet tér kőburkolatától a Hard Rock Cafe márvány lépcsőjéig. A világ számos különböző bányájából közvetlen kapcsolattal importálják a legkülönlegesebb természetes köveket, amiket saját műhelyükben dolgoznak fel, majd igény szerint a burkolat teljes kivitelezését is elvégzik.
Az új arculatuk nem csupán a cég két évtizedes múltját ünnepli, hanem meghatározó és színvonalas megjelenést biztosít számukra a jövő sikereihez.

 

Design | Art Direction | Photography: Kevin Harald Campean

Old Millers'

Az Old Millers' Magyarország egyik piacvezető gluténmentes liszteket és termékeket forgalmazó márkája, akik közel három évtizedes működés után a márka teljes rebrandingjével bíztak meg minket. Az arculat megalkotásánál az „old” szóból indultunk ki, erre építve egy hagyományőrző, ám színvilágában mégis modern designt készítettünk. A tradicionális érzetet erősítik a rézkarc hatású rajzok, a régies betűtípusok és a címkék elrendezése is. Minden csomagolás oldalán található egy gluténmentességet jelölő, színes szárazpecsét, illetve egy rövid és frappáns idézet.

Xtreme Fitness

London

 

Protein • Activewear • Gym

I Can Spice

Budapest

 

Az I Can Spice alapötletét az az egyszerű, de inspiráló gondolat adta, hogy varázsoljuk a főzést egy mindenki számára izgalmas és szórakoztató elfoglaltsággá, ahol szabadjára engedheti a fantáziáját. Ezt tükrözi a névválasztás is. Ahhoz, hogy a prémium minőségű fűszerek és fűszerkeverékek roppant széles portfóliója átlátható legyen, különböző kategóriákat hoztunk létre, amelyek a design alapját is adták. Megalkottunk egy játékos és kifinomultan részletes, a stilizált alapanyagokra épülő mintarendszert, amiben jól elkülönülnek az egyes kategóriák, ugyanakkor együtt is egy koherens egészt alkotnak. Ügyeltünk arra is, hogy a későbbiekben – új ízek esetén – könnyedén bővíthető legyen a termékpaletta vizuális megjelenése.

Urbán Betyár

Budapest

 

Az Urbán Betyár egy elegáns étterem Budapest szívében, a Szent István Bazilika szomszédságában. Az étterem minden részletében a magyar betyárvilág hangulatát idézi; az alagsorban található Élményközpont pedig mélyebb betekintést enged a magyar kulturális örökség eme romantikus és sokszínű részletébe. A mi feladatunk volt egy olyan egységes vizuális keret kialakítása, amely megidézi a 18-19. századi magyar betyárok életét és felejthetetlen atmoszférát teremt a vendégek számára.  

Galamb Tailoring

Budapest

 

A Galamb egy bespoke szabóság, ami a kézi öltönykészítés évszázados hagyományait hívja életre a modern kor szellemében. A mi feladatunk volt, hogy komplex márkaépítéssel és arculattervezéssel olyan brandet alkossunk, ami a stílus, elegancia és tradíció találkozása. Így lett a Galamb a jólöltözöttség esszenciája, tökéletes formába zárva.

 

Design by: Kevin Harald Campean

Lion's Garden Hotel

Budapest

 

A főváros diplomata negyedében, a Városliget mellett található a négy csillagos Lion’s Garden Hotel. A butik stílusú szálloda meglévő arculatát terveztük újra, azzal a céllal, hogy egy fiatalos, modern, ugyanakkor időtálló megjelenést adjunk neki. A logó központi figurájának a hotel bejáratát szegélyező két ikonikus oroszlánt választottuk. Az elegáns, minimál logót egy hangsúlyos, játékos patternnel tettük oldottabbá és közvetlenebbé. Ez a forma az oroszlán farkának pamacsában, illetve a fűcsomókban is visszaköszön.

Cornware

London

 

A Cornware olyan környezetbarát eldobható evőeszközöket, tányérokat és poharakat gyárt, amik kukorica alapú, 100%-ban lebomló anyagból készülnek. A mi feladatunk volt, hogy újratervezzük az arculatukat, frissebb, modernebb és izgalmasabb megjelenést adva a márkának. A logóhoz egy könnyen megjegyezhető, pillangó emblémát terveztünk, ami a természetet és a megújulást szimbolizálja. A tipográfia tervezése során pedig fontos szempont volt, hogy a termékekre apró méretben nyomtatva is könnyedén felismerhető legyen. A környezetbarát cégek unalomig ismert homok, szürke és zöld színei helyett vidám és feltűnő színeket használtunk, amik közvetlenné és szerethetővé teszik a márkát.

ANJUNA Ice Pops

Budapest

 

Az ANJUNA Ice Pop-ot két vállalkozó kedvű fiatal (Szabó Milán és Szalay József) álmodta meg indiai utazásuk alkalmával. Anjuna tengerpartja annyira magával ragadta őket, hogy hazatérve saját kézműves jégkrémüknek is ezt a nevet adták. Mi abban segítettünk nekik, hogy az Anjuna életérzésből szuper márkát építsenek. A logó és arculat kialakításánál az indiai hangulatot és a Holi fesztivált helyeztük a középpontba. Az embléma tervezésénél azonban fontos szempont volt, hogy ne a vallásra utaljon, hanem egy kedves karakter legyen, ami jól kapcsolható a termékhez és a márka személyiségéhez. A Holi fesztivál színkavalkádja a kiegészítő arculati elemekben köszön vissza, az enteriőr designba pedig igazi tengerparti hangulatot csempésztünk.

Volo

London

 

A Volo egy forradalmi szoftver, amivel a legfontosabb online piactereken egyszerre tudsz kereskedni. Segít, hogy a cégek online kereskedelme azonnal szárnyra kapjon, mi pedig erre a koncepcióra építettük fel a márka arculatát. Stilizált szárnyakkal, dinamikus formákkal és vidám színekkel jelenítettük meg az online kereskedelem örökmozgó világát.

Piknik

Budapest

 

A Piknik alapötlete és neve is a kis üzlet elhelyezkedéséből származik. A kávézó ugyanis a Szent István Parkkal pont szemben található, ami a környék és az egész város egyik kedvenc piknikező helye. A vendégek helyben is fogyaszthatják, illetve kis elviteles csomagot is összeállíthatnak speciality kávékból, prémium alapanyagokból készült pékárukból, szendvicsekből és mindenmentes süteményekből. A feladatunk az volt, hogy megalkossuk a vizuális megjelenését ennek a könnyed nyári délutánok hangulatát idéző és a piknikezők bázisát jelentő kávézónak. Az arculat karakterének meghatározó elemei a fekete és a karamell színek, a logóban is megjelenő ferde csíkozás és a kézzel rajzolt, a piknikezés kellékeit megelevenítő játékos illusztrációk.

Salt Horse

Edinburgh

 

A Salt Horse Beer Shop & Bar Edinburgh legjobb kézműves söreit kínálja, hozzájuk illő ételekkel. A projekt során a legnagyobb kihívásunk az volt, hogy olyan megjelenést tervezzünk, ami utal a felszolgált sörök és ételek magas minőségére, de mégsem tűnik túl elegánsnak és exkluzívnak. Erre építve olyan arculatot terveztünk, ami közvetlen, szerethető, ugyanakkor magában hordozza a magas színvonalat és minőséget. A megjelenés minden eleménél arra törekedtünk, hogy egyszerű és barátságos legyen, de nemzetközi színvonalú, így mind a helyiek, mind a turisták számára vonzóvá válik a Salt Horse.

INULINU

Budapest

 

Az INULINU ketchup, mustár és dzsem nem hétköznapi termékek. Csicsókából készülnek, amit az egészséges életmód csodaszereként tartanak számon. A mi feladatunk volt, hogy a márkanévtől az arculattervezésig felépítsük a termékeket összefogó márkát. Az INULINU márkanevet a csicsóka fő hatóanyaga, az inulin után adtuk, dallamosabb formába öntve. A márka stratégiáját pedig arra a küldetésre alapoztuk, hogy megismertesse az emberekkel a csicsóka pozitív hatását. Az arculat és a csomagolás tervezése során fontos szempont volt, hogy a design minden termékre jól alkalmazható legyen. A megjelenésben a természetes összetevőket helyeztük előtérbe, amiket élénk színvilággal és játékos formákkal tettünk izgalmasabbá. 

Office Beaver

London

 

Az Office Beaver festékpatronokat értékesít világszerte. Újonnan induló webshopjuk kapcsán kezdtünk el együtt dolgozni, és megterveztük hozzá a vadonatúj arculatukat. Logónak egy mascot figurát kértek tőlünk, mi pedig megrajzoltuk a hódot, aki szuperjól elvan bármelyik irodai környezetben. A webshopot éppen fejlesztjük, de hamarosan birtokba vehetik a vásárlók.

Made in China

Budapest

 

A Made in China étterem újraformál mindent, amit eddig a kínai konyháról gondoltunk. Nem csupán kiváló minőségű ételeket szolgál fel, hanem megmutatja Kína pozitív, izgalmas és inspiráló arcát a magyar közönségnek. Az arculat tervezése során az volt a célunk, hogy megmutassuk, lehet valami egyszerre kínai és mégis igényes. Az étterem vizuális megjelenése az ősi kínai motívumokat kelti életre, azok felhasználásával teremt egyszerre tradicionális és modern látványvilágot. Ezt úgy értük el, hogy az étterem belső dekorációjánál a hagyományos kínai tusfestészetet kevertük grafikai elemekkel és fényképekkel. A logó a kínai írásjelekre, az arculat összes eleme pedig az elképesztően gazdag kínai kultúrára és történelemre épít.

Adrian Grant

Los Angeles

 

Adrian Grant a profi squash egyik legmeghatározóbb játékosa. Saját squash akadémiáján ígéretes új tehetségeket oktat, mi pedig megterveztük a hozzá illő arculatot. A logót a labda mozgása és a pálya csíkjai inspirálták, ezekből formáztuk meg Adrian monogramját. A monokróm színvilághoz pedig egy izgalmas kéket választottunk kiegészítésként.

CSOPA Playbar

Budapest

 

A CSOPA Playbar a Csodák Palotája legújabb helyszíne. A Playbar teljes arculata, a közös terek falfelület grafikái, az irányítójelzések, és faldekorációk, valamint a Születés kiállítás designja, mind a mi feladatunk volt. Sőt, csapatunk a szemfényvesztés világába is belemélyedt, kutatott, tervezett, hogy végül, az Illúzió kiállítás részeként megszülethessen a Tükörszoba, a Labirintus, a „Csíkos szoba”, illetve az animációs feladatok egy része.

További munkáink

MEGTALÁLTAD A DESIGN PARTNERED

 

Mi vagyunk a design partnered. Minden kreatív feladatot ránk bízhatsz az ötlettől a megvalósításig. 

 

Alapelveink, amiket mindig, mindenhol képviselünk:

  

DESIGN MINDENEK FELETT

Mi egy designközpontú cég vagyunk, mert hiszünk abban, hogy a szépség a legalapvetőbb emberi érzésekre képes hatni.

 

CSAK PROFIN

A hatékonynak tűnő, majdnem-olyan-jó megoldások az ellenségeink.

 

IGÉNYESEN VAGY SEHOGY

Utáljuk a gagyit!

 

LEGYÜNK JOBBAK

Ezt várjuk el magunktól, és erre szeretnénk inspirálni mindenki mást is.

 

Kövess minket:

 

      

DekoRatio Branding & Design Studio

  

1077 Budapest, Rózsa utca 36.

 

+36 1 438 03 58    /  design@dekoratio.hu

 

 

 

Nyitva tartás:   Hétfő-Csütörtök: 0900-1700   /   Péntek: 0900-1600

-->